Bevásárlólista Kedvenc receptek

Csomagoljunk egészséges és finom tízórait!

13-04-2017

https://www.lidlkonyha.hu/Magazin/Csomagoljunk-egeszseges-es-finom-tizorait

Social Share logo

Csomagoljunk egészséges és finom tízórait!

Szinte észre sem vesszük, véget ér a beszélgetős, ráérős ünnepi reggelik időszaka, és újra sietősen készülünk a munkahelyünkre. Egy kis szervezéssel és a megfelelő előkészítéssel szuper tízóraikat csomagolhatunk: az alábbi ételek nemcsak egészségesebb alternatívát jelentenek a büfék kínálata helyett, hanem a pénztárcánkat is kímélik.

A húsvéti lakomák maradékaiból is elkészülhet ez az ellenállhatatlan, kacsamelles szendvics marinált uborkával, sült hagymával, balzsamecettel. A bazsalikomos csirkemell szendvics egy könnyű ebédnek is beillik – ha tudjuk, hogy sok munkahelyi teendőnk lesz az elkövetkező napokban, érdemes ilyen laktató tízórait csomagolni, és a csirkemellet előre elkészíteni - hűtőben több napig is eláll. Salátával és rozskenyérrel fogyasszuk!

15 perc alatt is készülhet nagyon finom fogás: Mautner Zsófi grillezett sajtos-kolbászos szendvicsével biztosan kibírjuk az ebédig tartó időszakot.

A „hagyományosabb” szendvicseket feldobhatjuk, ha saját készítésű kencéket kenünk a kenyérre. A szezámos-almás sajtkrém vagy a petrezselymes túrókrém mellett kicsit „extrémebb” krémekkel is izgalmassá tehetjük a tízórait. Kísérletezzünk nyugodtan, kiindulásnak itt van a diós túrókrémes, vagy az almás-zelleres krémsajtos kence.

Ha több időnk van reggel a konyhában – home office napunk lesz, vagy a hétvégén tudunk időt szánni a hús előkészítésére, ez a sajttal-sonkával töltött, ropogós csirkemellszendvics tökéletes választás lehet. A savanyított sárgarépát se hagyjuk ki!

Fontos, hogy mindig csempésszünk valamilyen zöldséget, gyümölcsöt a csomagba, hogy a reggeli és az ebéd között is elég energiaforráshoz jusson szervezetünk!

Ha tetszett a cikk, olvassa el további receptajánlóinkat és magazintartalmainkat is!